27 December 2010

ketenangan PLUS keboringan

hari ni jari-jemari ni laju pulak nak menulis sesuatu kat blog,
biasanya aku pemalas,harap je nak jadi penulis tapi pemalas nak taip.
aku dah balik kampung,hari kedua aku dah rasa boring.
mungkin sebab dah biasa dengan kebisingan di sekeliling.
biasanya kat hostel bangun je tido terus dengar suara-suara terpekik-pekik dari budak2 ni.
sekarang dah tak,bangun tido je ngadap muka adik aku yang x secomel aku ni.
huh.......
kat sana aku tenang.xde sape ganggu aku.tapi duk kt rumah ni satu je yang bes,
duk sini kerja aku cepat sikit siap.Mungkin sebab xde sape nak sembang dan ajak aku keluar kat sini.
haha.....
sekarang ni aku sibuk dengan novel awal remaja.Tinggal lagi beberapa helaian muka surat aje nak siap.Harap-harap bila dah siap,buku aku tu dapat diterbitkan...
buat kamu; doakan buku dari Asean Iskandar dapat diterbitkan ok... chow..

No comments: